Νοέμβριος 11, 2019

Οι νέες ταινίες της εβδομάδας: σχολιάζουμε τι μας αρέσει και τι δεν μας αρέσει, για να μην πας σινεμά αδιάβαστος

Δύο σπουδαίοι Βρετανοί ηθοποιοί που δοκιμάζουν την τύχη τους με το Tinder, μια αληθινή ιστορία που τρέχει βολίδα και η Ντενέρις ως χριστουγεννιάτικο ξωτικό έρχονται στις αίθουσες την Πέμπτη 14/11.

Ένας Καλός Ψεύτης

Δραματική / ΗΠΑ / 109΄

Υπόθεση: Αν νομίζεις ότι τα έχεις δει όλα γνωρίζοντας κόσμο από τα dating apps, εδώ θα δεις ότι υπάρχουν ακόμη πιο περίεργες καταστάσεις! Ο επαγγελματίας απατεώνας Ρόι γνωρίζει στο Internet την ευκατάστατη χήρα Μπέτι , η οποία του ανοίγει το σπίτι και τη ζωή της. Αν και έχει κάτι ύποπτο στο μυαλό του, τα σχέδια του Ρόι ανατρέπονται όταν αρχίζει να νοιάζεται πραγματικά για την Μπέτι.

Τι μας άρεσε: Οι δύο σπουδαίοι Βρετανοί ηθοποιοί, η Έλεν Μίρεν και ο Ίαν ΜακΚέλεν, εμφανίζονται για πρώτη φορά μαζί στο σινεμά και το διασκεδάζουν αφάνταστα εξαπατώντας ο ένας τον άλλο.

Τι δεν μας άρεσε: Όλες οι ανατροπές είναι αναμενόμενες κι οι σπίθες από τη χημεία των δύο πρωταγωνιστών δεν είναι αρκετές για να βάλουν φωτιά στην ταινία.

 

 

Κόντρα σε Όλα

Περιπέτεια, Βιογραφία / ΗΠΑ, Γαλλία / 152΄

Υπόθεση: Οι βραβευμένοι με Όσκαρ Ματ Ντέιμον και Κρίστιαν Μπέιλ πάνε με χίλια σε αυτή την αληθινή ιστορία. Πίσω στη δεκαετία του 1960, ο σχεδιαστής αυτοκινήτων Κάρολ Σέλμπι (Ντέιμον) και ο οδηγός Κεν Μάιλς (Μπέιλ) ενώνουν τις δυνάμεις τους για να κατασκευάσουν ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο για την εταιρεία Ford και να αναμετρηθούν με τα πανίσχυρα αυτοκίνητα του Έντσο Φερράρι στο 24ωρο πρωτάθλημα του Le Mans στη Γαλλία το 1966.

Τι μας άρεσε: Οι σκηνές των αγώνων είναι από τις πιο καλογυρισμένες που έχουμε δει στο σινεμά.

Τι δεν μας άρεσε: Το θέμα είναι πολύ συγκεκριμένο. Αν δεν είσαι από εκείνους που γυρνούν το κεφάλι στο δρόμο όταν περνάει μια Ferrari, αυτή η κούρσα των δυόμισι ωρών θα σε εξαντλήσει.

 

 

Last Christmas

Κομεντί / ΗΠΑ, Αγγλία / 102΄

Υπόθεση: Η Κέιτ (Εμίλια Κλαρκ) δεν είναι και πολύ χαρούμενη με τη ζωή της – και πώς να είναι όταν από φοβερή και τρομερή Ντενέρις κατάντησε να εργάζεται ως ξωτικό σε χριστουγεννιάτικο κατάστημα; Στη ζωή της όμως εμφανίζεται ο Τομ (Χένρι Γκόλντινγκ), ο οποίος εκτός από γοητευτικότατος, είναι γεμάτος κατανόηση και τη βοηθά να ξανασταθεί στα πόδια της.

Τι μας άρεσε: Το στολισμένο Λονδίνο. Θέλουμε να κλείσουμε εισιτήριο τώρα!

Τι δεν μας άρεσε: Οι καταστάσεις και οι χαρακτήρες είναι πιο ψεύτικοι κι από κινέζικα χριστουγεννιάτικα στολίδια. Όσο για το «Last Christmas», ακούγεται στη διάρκεια της ταινίας περισσότερες φορές κι από όσες θα το παίξουν οι ραδιοφωνικοί σταθμοί τα Χριστούγεννα.

 

 

Μια Ευτυχισμένη Γυναίκα

Δραματική / Αγγλία / 101΄

Υπόθεση: Η Τάρα ζει μια ζωή που δεν είναι δική της. Έχει έναν εργασιομανή και εγωκεντρικό σύζυγο, ενώ όλη την ενέργειά της απορροφούν τα δυο παιδιά της και η ρουτίνα των δουλειών του σπιτιού. Θέλοντας απελπισμένα να κάνει μια αλλαγή, η Τάρα παίρνει μια θαρραλέα απόφαση. Αγοράζει ένα εισιτήριο χωρίς επιστροφή για το Παρίσι και αφήνει τα πάντα πίσω της ώστε να προσπαθήσει να ξαναβρεί τον εαυτό της σε μια καινούργια πόλη.

Τι μας άρεσε: Δεν της το είχαμε τόσο πολύ, αλλά η Τζέμα Άρτερτον σκίζει στο ρόλο της Τάρα.

Τι δεν μας άρεσε: Η ατμόσφαιρα είναι τόσο βαριά και καταθλιπτική, που ακόμη κι αν η ζωή σου πάει καλά, θα αρχίσεις να αμφιβάλλεις. Επίσης, αν ετοιμάζεσαι για γάμο, μείνε μακριά.

 

 

Χωρίς Οικογένεια

Οικογενειακή / Γαλλία / 105΄

Υπόθεση: Υπάρχει κάποιος που να μη διάβασε στα παιδικά του χρόνια το «Χωρίς οικογένεια» του Έκτορα Μαλό; Αυτό το κλασικό μυθιστόρημα της παιδικής λογοτεχνίας μεταφέρεται στο σινεμά και παρακολουθεί τις περιπέτειες του Ρεμί. Το ορφανό αγόρι ακολουθεί έναν περιπλανώμενο θίασο και τραγουδάει στις παραστάσεις του για να κερδίσει το ψωμί του. Με παρέα ένα σκύλο και μια μαϊμού, ο Ρεμί γυρνάει όλη τη Γαλλία και μέσα από γνωριμίες, φιλίες, αλλά και μοναξιά θα καταλήξει να μάθει το μυστικό της καταγωγής του.

Τι μας άρεσε: Τα πανέμορφα χωριά και τοπία μας έκαναν να σκεφτόμαστε σοβαρά ένα road trip στη γαλλική επαρχία.

Τι δεν μας άρεσε: Ο Αντουάν Μπλοσιέ, σκηνοθέτης και σεναριογράφος, έχει μιμηθεί το στιλ των χολιγουντιανών παραμυθιών, κάνοντας την ταινία του να μοιάζει με φτωχό συγγενή του Χάρι Πότερ και της Disney.